[HELP] Payment/Gems Problems

DIABO_GameMastersDIABO_GameMasters Posts: 1,325BS ServerHead Professional
edited April 10 Technical Support
image
image
Hello soldiers,

With the new portal any issues concerned with Payments/Gems purchases need to be solved on our new Billing Customer Support System by Support Ticket or by Live Chat as you can see bellow:

1 - Go to our Portal https://blackshot.papayaplay.com/blackshot.do and click on the top on Charge;


image


2 - On the BSC Shop page select one the BSC Amounts to buy as you were going to make a new purchase;


image

3 - On the new windon click on the bottom on Contact us and Select Live Chat or Submit a ticket;

image

4 - If you select the Live Chat option, one of the Agents will help you to solve your problem within a maximum waiting period of 4 min. The Live Chat works 24/7 all year and supports 20 languages;

image

5 - If you choose to Submit a Ticket, you need to insert your account's ID, your contact email, the transaction ID of your BSC charge and a small description of the problem;

image

Team Blackshot

image
Facebook          YouTube

Comments

  • DIABO_GameMastersDIABO_GameMasters Posts: 1,325BS ServerHead Professional
    edited April 2017
    image
    Olá Soldados,

    Com a introdução do novo portal do Blackshot, qualquer assunto relacionado com Pagamentos/BSC terá que ser resolvido através do nosso Billing Customer Support System através de Support Ticket ou através de Live Chat como podem ver em baixo:

    1 - Vá até ao nosso Portal https://blackshot.papayaplay.com/blackshot.do e click em cima em BSC Shop;

    image
    2 - Na página BSC Shop seleccione a quantia a comprar como se fosse fazer uma nova compra;

    image


    3 - Na nova janela click em baixo em Contact us e selecione Live Chat ou Submit a ticket;

    image

    4 - Se seleccionar a opção Live Chat, um dos operadores irá ajudá-lo a resolver o assunto num tempo de espera inferior a 4 min. O Live Chat funciona 24/7 durante todo o ano e suporta 20 línguas;

    image

    5 - Se escolher Submit a Ticket (enviar 1 ticket), terá que introduzir o ID da sua conta, o seu email, o ID da transação do seu carregamento de BSC e uma pequena descrição do problema;

    image


    Equipa Blackshot

    image
    Facebook          YouTube
  • FoxxY_GameMastersFoxxY_GameMasters Posts: 69BS Game Master Beginner
    edited April 2017
    image

    Hallo Söldner,

    Mit dem neuen Portal müssen probleme die Zahlungen/BSC betrifft auf unserer neuen Billing Customer Support-System von Support-Ticket gelöst werden oder durch Live-Chat, wie Sie unten sehen können:

    1 - Gehe zu unserem Portal  https://blackshot.papayaplay.com/blackshot.do und klicke oben auf BSC Shop;


     image
    2 - Auf der BSC Shop-Seite wählen Sie eine der BCS Beträge die sie kaufen wollten um einen neuen Kauf zu tätigen;

    image
    3 - Auf dem neuen Fenster auf der Unterseite klicken Sie auf Kontakt und Live Chat oder wählen sie Ticket einreichen;

    image

    4 - Wenn Sie die Live Chat Option wählen,wird Ihnen einer der Agenten helfen, Ihr Problem innerhalb einer maximalen Wartezeit von 4 Minuten zu lösen. Der Live Chat funktioniert 24/7 das ganze Jahr und unterstützt 20 Sprachen;
    image


    5 -
    Um ein Ticket zu eröffnen, müssen sie ihr Konto, Ihre Kontakt E-Mail, die Transaktions-ID Ihrer BSC Ladung und eine kleine Beschreibung des Problems einfügen



    image


    Team Blackshot,

         - If you have any questions please contact us via support Ticket or visit  our support on Discord     
                
  • ELKO_GameMastersELKO_GameMasters Posts: 831BS ServerHead Intermediate
    edited April 2017
    image
    Salutations Soldats, 

    Avec le nouveau portail tout les problèmes qui concernent les Paiements/BSC doivent être résolus sur notre nouveau système de soutien de facturation client par ticket de support ou par chat en direct comme vous pouvez le voir ci-dessous :

    1 - Allez sur notre portail https://blackshot.papayaplay.com/blackshot.do et cliquez en haut sur ​​la Boutique BSC;

    image


    2 - Sur la page Boutique BSC sélectionnez un montant BSC à acheter comme si vous alliez faire un nouvel achat;

    image

    3 - Sur la nouvelle fenêtre cliquez tout en bas sur Contactez-nous et Sélectionnez Live Chat ou soumettre un billet;

    image

    4 - Si vous sélectionnez l'option de chat en direct, l'un des agents va vous aider à résoudre votre problème dans un délai d'attente maximum de 4 min. Le Live Chat fonctionne 24/7 toute l'année et prend en charge 20 langues;

    image

    5 - Si vous choisissez de soumettre un ticket, vous devez insérer l'ID de votre compte, votre email de contact, le numéro de transaction de votre charge BSC et une petite description du problème;

    image

    L'équipe Blackshot
    khaledx92
    if you have any problem Send us a ticket

This discussion has been closed.