[BS-GLB NOTICE] Gems Purchases Problems
Hello Mercs,
For purchases through the Papaya Play Charge Portal, any issues concerning Payments GEM need to be solved using our Billing Customer Support System by Support Ticket or by Live Chat:
1- Go to the Charge Portal and proceed to any of the Shop pages;
2- On the Shop page, select any of the currency amounts (as if you were going to make a new purchase);
3- On the new window click the bottom ‘Contact Us’ button and select Live Chat or Submit a ticket;
4- If you select the Live Chat option, one of the Agents will help you to solve your problem within a maximum waiting period of 4 min. The Live Chat works 24/7 all year and supports 20 languages;
5- If you choose to Submit a Ticket, you need to enter your account's ID, your contact email, the transaction ID of your payment charge and a short description of the problem;
Team BlackShot
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Olá jogadores,
Para compras através do Portal Papaya Play Charge, quaisquer problemas relativos a Pagamentos de GEMs devem ser resolvidos através do Sistema de Atendimento ao Cliente de Pagamentos por Support Ticket ou por Live Chat:Abra a nossa Cash Shop neste link:
1. Abra a nossa Cash Shop neste link: https://www.papayaplay.com/shop/main.do;
2. Selecione qualquer um dos valores a carregar como se fosse efetuar uma nova compra;
3. Na janela seguinte, clique no botão 'Contact US' (contacte-nos) e selecione a opção Live Chat ou Submit a Ticket (submeter um ticket);
4. Se selecionar a opção Live Chat, será contactado por um agentes da Xsolla para ajudá-lo a resolver o problema num prazo máximo de 4 min. A opção de Live chat funciona 24/7 todo o ano e suporta várias linguagens;
5. Se selecionar Submit a Ticket, terá que introduzir o ID da sua conta, o seu contacto de email, o ID de transação da compra e um breve descrição do problema;
Equipa BlackShot
Hallo Mercs,
Bei Einkäufen über das Papaya Play Charge Portal müssen alle Probleme im Zusammenhang mit Payments GEM mithilfe unseres Kundensupport - Abrechnungssystems per Support-Ticket oder Live-Chat gelöst werden:
1- Gehen Sie zum Zahlungsportal und fahren Sie mit einer der Shop-Seiten fort.
2- Wählen Sie auf der Shop-Seite einen der Zahlungsbeträge aus (als ob Sie einen neuen Kauf tätigen würden).
3- Klicken Sie im neuen Fenster auf die untere Schaltfläche "Kontakt" und wählen Sie "Live-Chat" oder "Ticket senden".
4- Wenn Sie die Option Live-Chat auswählen, hilft Ihnen der Support, Ihr Problem innerhalb einer maximalen Wartezeit von 4 Minuten zu lösen. Der Live-Chat ist das ganze Jahr über rund um die Uhr verfügbar und unterstützt 20 Sprachen.
5- Wenn Sie ein Ticket einreichen möchten, müssen Sie die ID Ihres Accounts, Ihre Kontakt-E-Mail-Adresse, die Transaktions-ID Ihrer Zahlungsgebühr und eine kurze Beschreibung des Problems eingeben.
Team Blackshot
Bonsoir à vous Mercenaires,
Pour les achats effectués via le portail Papaya Play Charge, tout problème concernant les paiements GEMS doit être résolu en utilisant notre système de facturation de l'assistance à la clientèle par ticket d'assistance ou par chat en direct:
1 > Rendez-vous sur le Portail de Recharge et accédez à l'une des pages de la boutique;
2 > Sur la page Boutique, sélectionnez un des montants en devise (comme si vous alliez faire un nouvel achat);
3 > Dans la nouvelle fenêtre, cliquez sur le bouton inférieur "Contactez-nous" et sélectionnez "Chat en direct" ou "Soumettre un ticket";
4 > Si vous sélectionnez l'option de chat en direct, un des agents vous aidera à résoudre votre problème dans un délai maximum de 4 min. Le chat en direct fonctionne 24 heures sur 24, 7 jours sur 7, toute l'année et prend en charge 20 langues;
5 > Si vous choisissez de soumettre un ticket, vous devez entrer l'ID de votre compte, votre email de contact, l'ID de la transaction de vos frais de paiement et une courte description du problème;
Equipe BlackShot